Na ovim stranicama se nalaze coveri za filmove i serije nastale u Jugoslaviji i državama koje su nastale njenim raspadom
( Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Makedonija)
Coveri su dostupni svima za download besplatno! Stranice se temelje na međusobnoj razmjeni skeniranih covera koje dobijam od posjetitelja ovih stranica, pa vas molim ukoliko imate veću količinu covera da mi dostavite spisak na mail:studenicover@yahoo.com tako da mogu povećati ponudu covera na novim blog stranicama: Coveri1
Zahvaljujem se svima koji su mi dosad pomogli u prikupljanju covera jer bez njih ova moja zamisao ne bi mogla biti provedena u dijelo.
Studeni

Monday, July 23, 2007

Tako su govorili

Tako su govorili: Vuk Drašković, Momir Bulatović, Miodrag Lekić, Novak Kilibarda, Slavko Perović, Nenad Čanak. Vojislav Šešelj... Srbi pred izborima, Srbi u ratovima, film o ljudima koji su uticali na naš život na prelomu 2 milenijuma. Prošlost nije mrtva, u njoj su ključevi budućnosti!

No comments:

Coveri koji nedostaju

Na ovim stranicama su prikazani coveri koji nedostaju na ovom situ: Nedostaju pa ukoliko ih imate molim vas da mi ih pošaljete na mail: studenicover@yahoo.com

Prijatelji stranica: coveri.blogspot.com

Razmjena banera

Ukoliko imate vlastite stranice i želite obavite razmjenu banera
kontaktirajte me na mail : studenicover@yahoo.com

-----------------------------------------------------------------
Moj baner:
_____________________________________________