Na ovim stranicama se nalaze coveri za filmove i serije nastale u Jugoslaviji i državama koje su nastale njenim raspadom
( Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Makedonija)
Coveri su dostupni svima za download besplatno! Stranice se temelje na međusobnoj razmjeni skeniranih covera koje dobijam od posjetitelja ovih stranica, pa vas molim ukoliko imate veću količinu covera da mi dostavite spisak na mail:studenicover@yahoo.com tako da mogu povećati ponudu covera na novim blog stranicama: Coveri1
Zahvaljujem se svima koji su mi dosad pomogli u prikupljanju covera jer bez njih ova moja zamisao ne bi mogla biti provedena u dijelo.
Studeni

Wednesday, September 12, 2007

Srečno Kekec

Dva dečka, Kekec in Rožle, prideta služit za pastirja h kmetu, ki ima slepo hčerko Mojco. Zvečer se pogovarjata o gorskem strahu Pehti, ki naj bi kradla otroke. Kekec, Mojca in Rožle gredo zjutraj v planšarsko kočo. Kekec obljubi Mojci, da bo našel zdravilo za njene oči. Mojca nabira rože, prikaže se neznana ženska in jo odpelje v svojo kočo: to je Pehta, ki hoče Mojco obdržati, ker ima rada njeno petje. Pehta je zeliščarka in v gori najde redko rožo, iz katere naredi zdravilo za Mojčine oči. Kekec in Rožle iščeta Mojco in prideta do Pehtine koče: Kekec zleze skozi streho in z Mojco zbeži. Pehta pošlje za njima svojega psa Volka, rešita se po brvi čez gorski potok. Plašni Rožle doma pove, da je Kekca in Mojco najbrž požrl Pehtin Volk. Mojčin oče in vaščani z baklami iščejo deklico in dečka, ki prenočujeta v gorski votlini. Pehta jih opazi in zažge svojo kočo. Kekec pripelje Mojco domov, ko pa deklica pripoveduje materi, da Pehta pozna zdravilo za njene oči, brž steče iz hiše. Pehta ga ujame in odpelje v svojo votlino. Kekec jo izziva, da med vsemi svojimi zdravili nima zdravila za oči, Pehta pa se pohvali, da ga ima in da bi Mojco ozdravila, če je Kekec ne bi odpeljal. Kekec se poskuša spoprijateljiti z njenim psom in skrivaj išče čudežno zdravilo. Pehta ga pri tem zaloti, pretepe svojega psa, in Kekcu sama pokaže, kje skriva tisto zdravilo: v steklenički, ki jo nosi okrog vratu. Vaščani iščejo Kekca, Pehta jih zasliši, Kekec ji poskuša iztrgati stekleničko, Pehta pa jo v jezi, ker jo spet preganjajo, vrže proč. Kekec uide iz Pehtine votline in najde stekleničko; Pehta naščuva nanj psa, ki pa se ji upre. Kekec ji porogljivo pokaže stekleničko, Pehta pa mu pove, kako naj kapljice uporablja. Kekec pride z Volkom domov in speči Mojci vlije kapljice v oči, Mojca se zbudi in spregleda. Kekec s psom zapusti kmetijo.

1 comment:

Anonymous said...

kje bi jst alhko iz neta si kekca dol potegnu za mojga tamalga

Coveri koji nedostaju

Na ovim stranicama su prikazani coveri koji nedostaju na ovom situ: Nedostaju pa ukoliko ih imate molim vas da mi ih pošaljete na mail: studenicover@yahoo.com

Prijatelji stranica: coveri.blogspot.com

Razmjena banera

Ukoliko imate vlastite stranice i želite obavite razmjenu banera
kontaktirajte me na mail : studenicover@yahoo.com

-----------------------------------------------------------------
Moj baner:
_____________________________________________